top of page

PROGRAMA DEL FESTIVAL PERCUTE AL TAC DE CATARROJA

Fa uns dies vos parlàvem del festival Percute, que celebra aquest any la seua sisena edició organitzat pel grup Amores.


El festival es celebrarà en tornar d’aquest dia festiu, els 2, 3 i 4 de Novembre. I els concerts tindran lloc al Teatre Auditori de Catarroja TAC.



Vos recordem ací els elements més importants d’aquest singular festival i a continucació detallem el programa complet de cada dia:


El prestigiós percisionista Jean Geoffroy oferirà una master class i un concert acompanyat del grup Amores el divendres 3.


El festival reunirà a figures de prestigi internacional, grups professionals i joves intèrprets procedents de diferents punts d’Espanya.


En aquesta edició, l’obra obligada per al III Concurs Internacional de Caixa Sola la firma el compositor valencià Carlos Fontcubierta.


El festival acull tres concursos: l’esmentat III Concurs Internacional de Caixa Sola, II Concurs Nacional de Caixa solo Junior i el V Concurso Internacional de Música de Cámara de Percusió

Enllaç al programa complet: https://issuu.com/amores8/docs/vi_edici__n_del_festival_percute


PROGRAMA

Dijous 2 de Novembre

II Concurs Nacional de Caixa Solo Junior

III Concurs Internacional de Caixa Sólo

22:00h Concert a càrrec de ELEVEN 5 (guanyadors del IV Concurs Internacional de Música de Cámbra de Percusió en la pasada Edició 2016).

Divendres 3 de Novembre

Jean Geoffroy, director artístic de Percussions en Strasbourg.

17:30h Masterclass

20:00h Concert

Dissabte 4 de Novembre

Concurs dels finalistes del V Concurso Internacional de Música de Cámbra de Percusió

Acte d’Entrega de Premis

Entrades destacades
Entrades recents
Arxiu
Segueix-nos
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black YouTube Icon
LOGO VERSION MAS HORIZONTAL.jpg
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
bottom of page